تبلیغات
berooz - فال روز جمعه 13 شهریور 94 - شهریور 94



Admin Logo
themebox Logo



تاریخ:شنبه 14 شهریور 1394-11:12 ق.ظ

نویسنده :نویسنده Ž

فال روز جمعه 13 شهریور 94 - شهریور 94

مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه - تالاب

  • مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه - تالاب
    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

     مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه…

    برای بهبود عملکرد مغز و حافظه از مواد تغذیه ماسبی که در اینجا معرفی کردیم استفاده نمایید :

    موز و آلو
    موز و آلو غنی از منیزیم و ویتامین B6 هستند که می‌توانند ارتباط بین سلول‌های عصبی را بهبود بخشند و موجب تسریع واکنش مغز شوند.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    شکلات
    شکلات دارای آنتی‌اکسیدان است و از مغز محافظت می‌کند تا آسیب نبیند.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    چای سبز
    چای سبز دقیقاً همان اثرات شکلات را دارد و کالری آن اندازه است پس چای سبز را شیرین نکنید.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    آووکادو
    آووکادو سرشار از ویتامین E است و دارای قوی‌ترین آنتی اکسیدان است که مغز را از پیری محافظت می‌کند و هنگامی که مغز شروع به خراب شدن می‌کند در عملکرد مغز بسیار اثرات مفیدی دارد.

    آووکادو درختی است که ارتفاع آن به حدود 6 متر می‌رسد و در قسمت‌های گرم آمریکا و برزیل و غرب هندوستان پرورش می‌یابد؛ برگ‌های این درخت ضخیم و سبز و گل‌های آن کوچک و سبز رنگ است. میوه آن مانند گلابی و دارای پوستی سخت به رنگ سبز تیره و یا سیاه است.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    آجیل
    بادام، فندق، پسته و گردو همان خواص آووکادو را دارند و برای یک وعده غذایی کوچک مفید هستند.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    اسپیرولینا
    اسپیرولینا یک جلبک دریایی است که مزه خوبی ندارد اما دارای آهن و پروتئین است.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    آب سبزی جو
    آب سبزی جو طعم خوبی ندارد اما مغز را فعال می‌کند و سموم بدن را دفع می‌کند.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    ماهی چرب
    شاه ماهی، ساردین، ماهی آزاد و ماهی تن حاوی مقدار زیادی امگا 3 هستند که کمک می‌کند سلول‌های مغزی مرمت شوند و سلول‌های عصبی عملکرد درستی داشته باشند.

    مواد غذایی مناسب برای بهتر شدن حافظه

    حبوبات
    لوبیا، عدس، نخود و کلاً حبوبات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند که از افت ناگهانی مغز جلوگیری می‌کنند و به دلیل قندی که دارند به مدت طولانی قند مغز را تهیه می‌کنند.



نظرات()